piątek, 17 lutego 2012

kolejny dzien...

Kolejne dni ferii mijają nudnie siedzę w domu i nie ma co robić ..
Wczoraj rano byłam na zakupach przypadkiem nieplanowanie rzucił mi sie śliczny kuferek na biżuterie, zaczęłam wyznawać w sklepie miłość rodzicom XD
I udało mi sie kupiłam kuferek ;D

Na zakupach nie obyło sie oczywiście bez kupna pączków . Widząc wieczorem z mamą reklame  Biedronki i pączki po 0.59 zł napadliśmy na nią ;p Chodząc po ulicy zauważyłam ze odtworzono nowy sklep z artykułami swietlnymi, obrazami zegarkami itp - dostałam 2 balony i cuksy ;D
Po po powrocie do domu wybrałam sie do rodziny która mieszka niedaleko mnie. Jak tradycja nakazuje w tłusty czwartek chodzą kozy;p Wuja wpuścił ich na podwórze a diabełek wpadł do domu i mnie porwał całe szczęście to znajomy chłopak z sąsiedniej wsi . Wpakowano mnie na wózek od ciagnika a mama poleciała mnie wykupić  ;p
... Miedzy czasie mój chłopak coś marudził ze mu sie nudzi więc po 15 miałam gościa .
Jest jest dostałam pączki w prezencie od jego mamy wreszcie powiem mojemu księdzu ze dostałam pączki i niech sie odczepi. ;p
Jak zwykle spędziłam wspaniałe chwile i wykorzystałam chłopaka jako masażyste. ;D Wiecie co? Plecy rano mnie bolały xD
Tygrysek po 21 odjechał ode mnie a ja poszłam lulu ;p

Spałam ok. do 9 a zresztą już nie pamiętam wiecie starość nie radość ;p
Wstałaaaaamm Ubrałaaam się ;p
Coś mnie tknęło i zrobiłam wafelki z masą krówkową lecz niestety ostatnio nie mam ochoty na słodkie .. Może to ta zima tak na mnie działa?
Zrobiłam notke o błyszczyku i ogólnie nie chciało mi sie nic..
o 15 obejrzałam moj ulubiony serial "Czerwony orzeł"
Kojarzycie może? ..

Nawet nie mam o czym pisac . Nudy, nudy i jeszcze raz nudy nie wierze że to powiem ale tęsknie za szkołą..


A wam jak minęły te dwa dni? ;)

Pozdrawiam ;**







3 komentarze:

  1. Fajny kuferek :)
    Ja już po feriach.. :(
    Napiszesz cos o kręceniu włosów,lokach..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Elfiku napisze jutro o kręceniu włosów dobrze? ;)
      a może podpowiedz interesują cie sposoby czy coś innego?

      Usuń
  2. jaki śliczny kuferek :) dodaję do obserwowanych i zapraszam do mojego nowego bloga: http://paper-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń