środa, 18 kwietnia 2012

Avon colortrend metaliczny cień do powiek w kredce/Shine on eyes- Czyli jak łatwo zmarnować pieniądze..

Zdjęcie znajdujące sie w katalogu ..

Zaciekawiona „wielofukncjonalnością” i ceną "tego czegoś" bez zastanowienia zamówiłam  metaliczny cień do powiek w kredce z seri colortend ...

Prawda ze kuszące? I to za 5.90 przy zakupie dowolnego produktu . Wybrałam kolor "purple star fioletowy". Odebrałam kredkę od konsultantki. Pierwsze wrażenie to dziadostwo nie chce sie wysunąć meczę sie w domu. Ufff naprawiłam.. Odtłuściłam powieki przypudrowałam i zrobiłam kreseczkę , Kredka ładnie malowała bo z niej tłuścioch.. Zamykam oko patrze do lusterko odcisnęła się , no nic zdarza sie...  Spojrzałam do lusterka za 5 min kreseczka  jest rozmazana po przerywana a w dodatku blada.. Dałam kolejna szanse. Zmyłam to coś (zmywa sie bez problemu) znów przypudrowałam powiekę lecz o wiele mocniej . I jak myślicie? To samo.. użyłam go na całą powiekę jako cień do powiek raz jeździłam po całej powiece, raz rozcierałam aplikatorem.. Szlak mnie trafił...

Krótko mowiąć NIE POLECAM !!!!

plusy
+wydajność
+łatwo "jeździ "po powiece
+waga 4 g to całkiem sporo

+/- w miarę wygląda na ciemnym cieniu do powiek...

Minusy
- trwałość
- rozmazuje sie
-blednie no powiece
-nie kryje równo
-tłusta
-wadliwe opakowanie..
-kolor strasznie różniący sie od tego w katalogu..
-cena 10 zł za nic? kupie coś lepszego albo dołożę 2-3 zł kupie czarna żelowa kredkę SuperShok
- Na pewno coś mi sie przypomni więc dopisze potem..



Na powiece i po jednym mrugnięciu okiem widać że już lekko sie odbiła u góry...

Po około minucie ( kreska na przypudrowanej powiece jakby co)

Jako cień do powiek


Eh dziewczyny same ocencie...
--------------------------------------------------


Mimo to postanowiłam dać szanse tej seri bo bardzo lubie gładki puder jak i błyszczyk colortrend . Więć mam ochote zamówić kredke "Podwójna końcówka" - "podwójna konturówka"


Co sądzicie o tej kredce?



Na dziś to wszystko ;)

Buziaki ;***

19 komentarzy:

  1. Efekt nie jest zachwycający - ogólnie nie lubię tłustych cieni...


    Zapraszam też do mnie
    KLIK
    Odchudzanie, diety, fitness :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oj te kredki nawet na bazie nie chca sie trzymać ;/ tragedia.
    Lepiej kupić te z obrazka poniżej :)

    a błyszczyk z postu ponizej jest smaczny :)

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog zapraszam do mnie http://danceandmuchmore.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajjny blog.
    Przepraszam,że robię taki mały spamik, ale mogłabyś zajrzeć na mojego bloga i zostać obserwatorką? Bo bardzo trudno jest wkręcić się w blogowanie , jak nie ma się dla kogo pisać. Jeśli jednak nie masz ochoty-zignoruj to co tu napisałam : ) Z góry dziekuję !


    maggie-kosmetycznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog obserwujemy u mnie rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog. Zostaję obserw.

    Zapraszam też do mnie http://tylkotakethat.blogspot.com/ Blog przeznaczony jest dla fanów Take That, ale też dla tych którzy nie znają tego zespołu. Mam na celu przybliżenie wiadomości o tym boysbandzie. Liczę na obserwację.

    OdpowiedzUsuń
  7. też zamówiłam tą kredkę , tylko szarą ale ja z tym problemu nie miałam, wszystko gra i jest fajna :)
    może trafił Ci się jakiś zły egzemplarz , bylo go zwrócić , oddali by Ci kasę :)
    a kredki z tej serii są super ;] i trwałe , bo używam na co dzień :)
    zapraszam : www.nieznasznieoceniaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przepadam za różowymi powiekami

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się xd Zapraszam do mnie http://nochybanienormalnienienormalna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki za ostrzeżenie bo kiedyś miałam na nią ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kredka wydaje się być dobra : )
    + Obserwuję, mogę liczyć na to samo ? z góry dziękuję !
    http://codziennosc-agi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. dobrze , że nie używam takich kredko-cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny ten twój blog : ) zapraszam do mnie http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ta różowa kredka jest do dupy dla mnie za twarda.. a co do tego cienia do powiek.. spróbuj najpierw położyć baze pod podkład , potem puder i dopiero cień - powinno się dłużej trzymać


    http://zmisia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cienie w kredce z tej serii to jest jakieś nieporozumienie, moja siostra też je zamówiła i nadają się tylko jako baza pod cienie... natomiast kredkę "podwójna końcówka" mam i bardzo lubię. Ja posiadam wersję czarną i brązową, brązowej używam do brwi i jest fajna, czarna też, ale musisz wiedzieć, że nie są super miękkie. Jeśli szukasz super kredki to polecam żelową super shock z Avonu:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. super blog ;)
    Jeśli chcesz to mnie zaobserwuj a ja się odwdzięczę :)
    http://wszystko-to-co-modne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne! ;)
    zapraszam do siebie.
    dopiero zaczynam. ;p
    będe rozkminiać codzienne sytuacje oraz prowadzić rubrykę porad. ;)
    Każdy mile widziany ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. ładna widać :) fajny blog, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń