Follow by Email

środa, 18 kwietnia 2012

Avon colortrend metaliczny cień do powiek w kredce/Shine on eyes- Czyli jak łatwo zmarnować pieniądze..

Zdjęcie znajdujące sie w katalogu ..

Zaciekawiona „wielofukncjonalnością” i ceną "tego czegoś" bez zastanowienia zamówiłam  metaliczny cień do powiek w kredce z seri colortend ...

Prawda ze kuszące? I to za 5.90 przy zakupie dowolnego produktu . Wybrałam kolor "purple star fioletowy". Odebrałam kredkę od konsultantki. Pierwsze wrażenie to dziadostwo nie chce sie wysunąć meczę sie w domu. Ufff naprawiłam.. Odtłuściłam powieki przypudrowałam i zrobiłam kreseczkę , Kredka ładnie malowała bo z niej tłuścioch.. Zamykam oko patrze do lusterko odcisnęła się , no nic zdarza sie...  Spojrzałam do lusterka za 5 min kreseczka  jest rozmazana po przerywana a w dodatku blada.. Dałam kolejna szanse. Zmyłam to coś (zmywa sie bez problemu) znów przypudrowałam powiekę lecz o wiele mocniej . I jak myślicie? To samo.. użyłam go na całą powiekę jako cień do powiek raz jeździłam po całej powiece, raz rozcierałam aplikatorem.. Szlak mnie trafił...

Krótko mowiąć NIE POLECAM !!!!

plusy
+wydajność
+łatwo "jeździ "po powiece
+waga 4 g to całkiem sporo

+/- w miarę wygląda na ciemnym cieniu do powiek...

Minusy
- trwałość
- rozmazuje sie
-blednie no powiece
-nie kryje równo
-tłusta
-wadliwe opakowanie..
-kolor strasznie różniący sie od tego w katalogu..
-cena 10 zł za nic? kupie coś lepszego albo dołożę 2-3 zł kupie czarna żelowa kredkę SuperShok
- Na pewno coś mi sie przypomni więc dopisze potem..



Na powiece i po jednym mrugnięciu okiem widać że już lekko sie odbiła u góry...

Po około minucie ( kreska na przypudrowanej powiece jakby co)

Jako cień do powiek


Eh dziewczyny same ocencie...
--------------------------------------------------


Mimo to postanowiłam dać szanse tej seri bo bardzo lubie gładki puder jak i błyszczyk colortrend . Więć mam ochote zamówić kredke "Podwójna końcówka" - "podwójna konturówka"


Co sądzicie o tej kredce?



Na dziś to wszystko ;)

Buziaki ;***

środa, 4 kwietnia 2012

Tak żyje czyli co u mnie i inne głupoty :)

Witam wszystkich dawno nic nie pisałam lecz obserwowałam bacznie wasze blogi.. W tym roku jak w żadnym brałam udział w konkursach najpierw olimpus z fizyki, potem o Janie Pawle 2 . W dodatku ciągle coś sie przeplatało m.in konkurs o wiedzy na temat euro 2012.. ;p Dziś kolejny konkurs tym razem  policyjny pt ' z odpowiedzialnością na Ty" najlepsze było to ze wczoraj sie o nim dowiedziałam :)
Wolne od jutra, całe szczęscie już mam dosyć niektórych nauczycieli.. W dodatku dziś malowaliśmy jajka na religii i ksiądz mnie pyta " Czy Łukaszek Ci pomógł?"<chodzi o mego chłopaka> wrr nie pomógl, bo nie ma skrzydeł i nie przyleciał do szkoły ;p Jeszcze do tego dobija mnie pogoda..
Dosyć tego mamrotania ;p

Pokaże wam mój ulubiony błyszczy :D

Avon, Color Trend, Rollerball Lip Gloss Sparkle (Roziskrzony błyszczyk do ust w kulce)



Od producenta ;

Połyskująca formuła, wyjątkowy aromat i wygodna forma aplikacji to gwarancja pięknych ust i smacznych pocałunków. Błyszczyk z serii Color Trend pomoże kokietować blaskiem!

Dzięki formule z połyskującymi drobinkami błyszczyk zapewni ustom roziskrzony blask. Właściwości nawilżające kosmetyku sprawią, że skóra ust będzie odpowiednio wypielęgnowane, gładka i miękka. Produkt zapewnia ustom nie tylko lśnienie, ale również otula je delikatnym kolorem. Błyszczyk przyjemnie pachnie czarną porzeczką, odświeżającą miętą, słodką brzoskwinią lub pieczonym jabłkiem. Zaletą błyszczyku w kulce jest również jego wygodna forma aplikacji.

Co ja sądze o tym produkcie :


Plusy;
-Ma w sobie drobinki brokatu które mienią się na ustach
-Śliczny zapach 
- W smaku jest bardzo słodki normalnie jak cukierek ;p
-Nie klei sie

- Wygodna aplikacja poprzez kulke
-Dobrze rozprowadza sie na ustach i nie pozostawia rzadnych grudek itp.
-Wydajny



Minusy ;
- Mógł by być bardziej trwalszy..
- Gdy zejdzie z ust czuje jakby je wysuszał..


*Błyszczyk nie zmienia zbytnio koloru ust, według mnie zachowuje sie jakby był całkowicie bezbarwny :)




Pojemność; 9 ml

Wyprodukowany w Chinach...

Koszt; To około 10 zł zależy w którym katalogu

Dostępny w Avonie


Oena 8/10


I na koniec 2 foty :)

Na ustach


Na koniec ja z kotem ;)

Pozdrawiam i całuje ;**

poniedziałek, 20 lutego 2012

rozdanie u One_LoVe

Rozdanie u -
 http://my-love-cosmetics.blogspot.com/2012/01/konkurs-u-onelove-z-okazji-300.html

W skład nagrody wchodzą:

Szampon do włosów L'oreal Elseve, szampon upiększający
Żel pod prysznic ISANA
Odżywka do włosów Mrs. Potter's, odbudowa i nawilżenie
Odżywka do brwi i rzęs MY SECRET
Róż w sztyfcie ESSENCE
Cetaphil, Moisturising lotion, Krem nawilżający, próbka 29 ml
Olej z pachnotki, ZSK
3x próbka w saszetce LA ROCHE POSAY effaclar duo
3 próbki kremów Ava: White Skin, BioRokitnik, Revitalizing Eye Contour

(kosmetyki są nowe, nieużywane)

Trendy kolory w roku 2012

Nadchodzi wiosna ! Zapewnie każda z kobiet chce być modna . Lecz jakie kolory będą modne w tym sezonie? ;)

*Biel i Czerń :)

   




Zestawienie bieli i czerni zawsze sie sprawdzi i będziemy wyglądać świetnie bez względu jaka to okazja :)


*Żywe kolory 


Równie modne, jak w poprzednim sezonie będą żywe i nasycone kolory. Odcienie pomarańczu – od rozbielonej cegły, przez nasycony oranż aż po czerwony grapefruit, a także odcienie różu to hit w sezonie wiosna-lato 2012.Trzecim mocnym kolorem sezonu jesy intensywny lazur ;)















*Pastele


Dobra wiadomość dla romantyczek: nieco zapomniane pastele powracają w wielkim stylu. Wśród nich: banany, morele, błękity, mięta, szarości, pudrowy róż, beże, kremy..















I jak podobają się wam te kolory? :)

;*

Witam wszystkich jak minął weekend?
Mi spokojnie wczoraj byłam na długim spacerku chyba z godzine :)
Aż strach pomyśleć że  to ostatni tydzień feri w dodatku nie mogę zdobyć lektury..
Byłam dziś na małych zakupach i kupiłam buty tylko za 39.99 a na początku kosztowały 79.99 nigdy bym za nie tyle nie dała bo nie jestem fanką takich butów a jednak uznałam ze buty w takim stylu są całkiem fajne . Nie mogę być wybredna do mam duże nogi i nosze rozmiar 40/41...

A wy jaki macie rozmiar swoich nóżek?

A o to moja zdobycz ;D
I jak? :)


Jeszcze mam małe pytanko Co wam sie nie podoba w moim blogu? O czym chcielibyście poczytać?

niedziela, 19 lutego 2012

rozdanie u Moniak85

witam wszystkich biorę udział w rozdaniu http://kulkaowszystkim.blogspot.com ;)


Do wygrania:
- gąbeczka do podkładu Beaty Blending,
- prasowany puder do twarzy Liselotte Watkins od Oriflame, kolor Light,
- podwójny cień do powiek Avon, kolor Midnight Sky,
- rozświetlasz do twarzy od Avon,
- próbka podkładu 4ml Ideal Flawless od Avon, kolor Light,
- błyszczyk Liptastic od Oriflame, kolor Gold Star.

Wszystkie kosmetyki są nowe, nieużywane.

pozdrawiam ;*

Domowe maseczki - niedrogi sposób na piękną skórę ;)

Witam wszystkich;* Co tam u was słychać? Jak zdrówko?

U mnie wszystko w porządku siedze w domu i wcinam paluszki ;p

Chciałambym wam dziś przedstawić kilka domowych maseczek ;)







Maseczka do skóry suchej z żółtka kurzego

Na twarz lub dekolt kładziemy ręcznik zwilżony wcześniej gorącą wodą, ręczik musi byc gorący ale nie powinien parzyć. Ręcznik pozostawiamy na kilka minut aby dobrze rozgrzać skórę. Zdejmujemy ręcznik i nakładamy świeże żółtko kurze. Okład pozostawiamy na ok. 30 minut Zmywamy maseczkę chłodną wodą (najlepiej użyć wody przegotowanej) Żółtko kurze jest bogate w wiele odżywczych składników, zawiera dużo witaminy A i cholesterolu.


Maseczka z białka kurzego (oczyszczająco ściągająca)

Świeżo ubite białko nakładamy na skórę. Staramy się rozprowadzić możliwie równomiernie na całej powierzchni skóry poddanej zabiegowi. Maseczkę pozostawiamy do czasu aż białko zaschnie. Zmywamy maseczkę wodą. Maseczka pozostawia odczucie oczyszczenie i napięcia skóry. Maseczka nie jest zalecana dla bardzo suchej cery.

Maseczka z jabłka do cery tłustej z trądzikiem

Duże kwaśne jabłko umyć i zetrzeć na tarce, dodać dwie łyżki stołowe miodu pszczelego i dokładnie wymieszać, dodać drobnych płatków owsianych (łyżkę lub dwie jako zagęstnik ułatwiający utrzymanie maseczki na twarzy) i wymieszać, Nałożyć maseczkę na twarz i pozostawić na 10 - 15 minut Zmyć twarz chłodną wodą


Maseczka do cery przesuszonej ze skłonnością do złuszczania się

2 łyżeczki mąki pszennej,
1/4 łyżeczki soli kuchennej,
2 łyżeczki oleju ze słodkich migdałów, Wszystkie składniki wymieszac dokładnie do uzyskania jednolitej pasty.
Nakładać na przesuszone partie skóry.
Zmyć ciepłą wodą po ok. 10 minutach.

Maseczka do cery tłustej zanieczyszczonej (lecznicza)

2 łyżeczki (czybate) mąki z cieicieżycy (cieciorki) może być mąka z grochu lub z bobu w ostateczności mąka kukurydziana,
1 łyżeczka miodu pszczelego,
1 łyżeczka wody (ilość wody dobrać zależnie od rodzaju zastosowanej mąki, do uzyskania konsystencji pasty).
Wszystkie składniki wymieszac dokładnie do uzyskania jednolitej pasty.
Nałożyć na twarz.
Zmyć ciepłą wodą po ok. 5 - 10 minutach.



Sposób na czarne zaskórniki

Składniki płynu do przemywania:
1/4 filiżanki gorącej wody
łyżeczka od herbaty gorzkiej soli
3 krople jodyny

Wymieszać wszystkie skladniki i odczekać aż mieszanina ostygnie na tyle aby nie parzyła skóry.
Rozgrzać skórę twarzy okładem z ręcznika rozgrzanego gorącą wodą (ręcznik nie powinien parzyć jak również nie powinien nadmiernie zmoczyć skóry). Ręcznik pozostawić na twarzy na 1 - 2 minuty.
Wacikiem kosmetycznym nasączonym w przygotowanym płynie dokładnie przemywać miejsca z zaskórnikami.
Przemycie skóry spowoduje że zaskórnik dadzą się łatwo wycisnąć bez nadmiernego podrażnienia skóry.
Po usunięciu zskórników przemyć twarz odkażającym tonikiem


Maseczka z miodu

Rozgrzewamy twarz lub dekolt ręcznikiem ogrzanym gorącą wodą (ręcznik nie powinien parzyć jak również nie powinien nadmiernie zmoczyć skóry)
Na tak przygotowaną skórę rozprowadzamy miód pszczeli. Maseczkę pozostawiamy na 15 do 30 minut.
Zmywamy skórę ciepłą wodą a nastąpnie zimną (dla zamknięcia porów skóry)
Zabieg należy powtórzyć codziennie przez 3 dni na następnie jeszcze 2 - 3 razy z tygodniową przerwą między zabiegami. Maseczka nadaje się do każdego rodzaju skóry jedynie osoby posiadające bardzo wrażliwą lub naczynkową cerę nie powinny stosować wstępnego rozgrzewania skóry.

Maseczka z ogórka (stara jak świat)

Ogórek cały ze skórką pokrojony w plasterki układamy na twarzy, pozostawiamy na 10 - 15 minut. Jeżeli zamierzamy maseczkę położyc na dekolcie ogórek możemy zetrzeć na tarce, uzyskamy silniejsze działanie maseczki (na twarzy plasterki sprawdzają się lepiej, maseczka nie spływa)
Zmywamy maseczkę wodą.
Maseczka przeznaczona do skóry tłustej, ma działanie nawilżające i wybielające.



Maseczka z marchwi (do cery tłustej)

Marchewkę ścieramy na drobnej tarce. Lekko odsączamy żeby sok nie ciekł lub do marchwi dodajemy trochę mąki żeby związać sok. Nakładamy na twarz i pozostawiamy na ok. 10 - 20 minut.
Zmywamy maseczkę wodą.
Maseczka przeznaczona do skóry tłustej. Maseczka lekko barwi skórę dając efekt opalenizny. Nie należy używać tej maseczki zbyt często ponieważ silnie wysusza skórę.

Tonik do twarzy i dekoltu

Do pół szklanki maślanki dodajemy jedną łyżkę stołową świeżego soku z cytryny i łużeczkę od herbaty miodu pszczelego. Dokładnie mieszamy wstrząsając.
Nakładamy tonik na skórę nasączoną watką lub tamponem kosmetycznym.
Po ok 10 minutach zmywamy tonik wodą
Tonik przeznaczony jest do cery tłustej. Działa ochronnie i obniża wydzielanie sebum.

Maseczka (kompres) na opuchniete oczy

Na opuchnięte powieki stosujemy kompres z rumianku lub czarnej herbaty.

Maseczka (kompres) na cienie pod oczami
Małe waciki kosmetyczne nasączyć w świeżym soku z ogórka (ogórek powinien być gruntowy).
Kompresiki nałożyć na skórę pod oczami pozostawić na ok. 15 minut.
Przemyć twarz chłodną wodą

Tonik do cery tłustej

Garść zielonych igieł sosnowych zagotować w wodzie mineralnej, ostudzić, przelać do butelki
Przemywać twarz tonikiem z pomocą tamponu kosmetycznego.
Tonik ma działanie ściągające i odkażające.

A wy jakie robicie domowe maseczki? Było by miło gdybyście sie podzielili sie swoimi przepisami ;p

Buziaki ;**


sobota, 18 lutego 2012

Jak zrobić peeling kawowy?


Peelingi są bardzo popularnymi zabiegami. Są to najczęściej kosmetyki zawierające większe drobinki, tzw. ścierające, których zadaniem jest złuszczenie martwego naskórka, a tym samym pozostawienie skóry miękkiej, czystej i promienistej. Nie powinniśmy stosować peelingów zbyt często, ponieważ możemy podrażnić skórę. Jednak użycie tego kosmetyku raz lub dwa razy w tygodniu z pewnością poskutkuje piękną skórą. Kosmetyki możemy zakupić w drogeriach, gdzie znajdziemy olbrzymi wybór wśród wielu kolorów i zapachów. Jednak z równie dobrym skutkiem możemy przygotować mieszankę w domowym zaciszu.

ok. pół szklanki fusów z kawy
ok. 2 łyżki dowolnego żelu pod prysznic

1
W naczyniu wymieszaj bardzo dokładnie składniki, pamiętaj, aby robić to tuż przed użyciem.

2
Na ciało nanoś peeling okrężnymi ruchami i wmasowuj przez kilka minut podczas kąpieli. Uważaj na podrażnione lub skaleczone wcześniej miejsca, najlepiej je omijaj.

3
Stosuj ten zabieg 2 razy w tygodniu, a Twoja skóra będzie delikatna i pozbędzie się zrogowaciałego naskórka, nagromadzonych zanieczyszczeń oraz starych komórek. ;)


I jak ? Podoba wam sie? A wy jakie peelingi stosujecie?

Pozdrawiam i całuje wasza Daria;**


loki, loczki, fale..

Witam wszystkich.;*
Pogoda dziś nie za bardzo snieg sie topi i wszędzie mokro..

A jak u was? Czy u was też mokro?

W dodatku musze sie wziąć sie za czytanie lektury ... 



Dziś chciałam bym napisać coś o lokach :)


Każda dziewczyna marzy o pięknej burzy loków na głowie Nawet te posiadające naturalnie kręcone włosy, czasem chcą mieć je troszkę bardziej uporządkowane i kręcą je według swojego uznania. A sposobów na zrobienie pięknych skręconych pukli jest naprawdę wiele i tylko od nas zależy, który wybierzemy.;)




Jak zrobić loki?- sposoby.



Lokówka;

 Najprostszy i chyba najpopularniejszy sposób. Loki wychodzą naprawdę piękne i prawie zawsze się udają. Lokówki używamy na suchych włosach, warto je wcześniej spryskać płynem chroniącym przed wysoką temperaturą albo wodą która nawiliży włosy i ułatwi kręcenie. Przydatna może okazać się też specjalna rękawica ochronna, która uniemożliwi nam poparzenie ręki.
Pasmo suchych włosów nawijamy na rozgrzaną lokówkę, chwilę przytrzymujemy o gotowe.
Mimo nowoczesności, lokówki nie powinno się używać zbyt często ponieważ zbytnie działanie ciepłem nie wpłynie korzystnie na nasze włosy.


Prostownica;

Bardzo popularny sposób, zwłaszcza wśród młodych dziewczyn. Jednak podobnie jak w przypadku lokówki nie można jej stosować zbyt często, żeby nie zniszczyć włosów.
Sposobów na loki prostownicą jest kilka.
-Pasmo skręcamy, wokół własnej osi i nagrzewamy je na całej długości prostownicą.
- pasmo chwytamy w prostownicę i przejeżdżamy nią w dół, przy odpowiednim zgięciu.
- pasmo nakręcamy na metalowy śrubokręt i nagrzewamy je prostownicą


Papiloty ;

 Papiloty to specjalne, giętkie wałki wykonane z gąbki. Loki przy ich użyciu są raczej wersją dzienną. Wyglądają ładnie i naturalnie, ale nie są tak jednolite jak np. przy użyciu lokówki.
Papiloty na pewno nie zniszczą włosów, a fakt, ze są wykonane z gąbki sprawia, że spanie w nich nie nastręcza żadnych problemów.
Umyte włosy lekko podsuszmy i wgniatamy w nie piankę. Następnie nawijamy na papiloty i kładziemy się spać. Rano zdejmujemy gąbki i podsuszamy włosy jeśli jeszcze są wilgotne.

Wałki;

Tutaj wybór jest przeogromny. Możemy wybrać wałki tradycyjne, na rzepy, termoloki i wiele innych. Nie niszczą one włosów, a efekt jest bardziej jednolity niż przy użyciu papilotów. Niestety wałki są zazwyczaj twarde i spanie w nich nie wchodzi zazwyczaj w rachubę. Są one dobrym rozwiązaniem, gdy wybieramy się na imprezę, a nie chcemy spalać włosów ciepłem.
Ich zakładanie jest podobne do papilotów, gdy chcemy szybciej uzyskać efekt należy podsuszyć je suszarką.



piątek, 17 lutego 2012

kolejny dzien...

Kolejne dni ferii mijają nudnie siedzę w domu i nie ma co robić ..
Wczoraj rano byłam na zakupach przypadkiem nieplanowanie rzucił mi sie śliczny kuferek na biżuterie, zaczęłam wyznawać w sklepie miłość rodzicom XD
I udało mi sie kupiłam kuferek ;D

Na zakupach nie obyło sie oczywiście bez kupna pączków . Widząc wieczorem z mamą reklame  Biedronki i pączki po 0.59 zł napadliśmy na nią ;p Chodząc po ulicy zauważyłam ze odtworzono nowy sklep z artykułami swietlnymi, obrazami zegarkami itp - dostałam 2 balony i cuksy ;D
Po po powrocie do domu wybrałam sie do rodziny która mieszka niedaleko mnie. Jak tradycja nakazuje w tłusty czwartek chodzą kozy;p Wuja wpuścił ich na podwórze a diabełek wpadł do domu i mnie porwał całe szczęście to znajomy chłopak z sąsiedniej wsi . Wpakowano mnie na wózek od ciagnika a mama poleciała mnie wykupić  ;p
... Miedzy czasie mój chłopak coś marudził ze mu sie nudzi więc po 15 miałam gościa .
Jest jest dostałam pączki w prezencie od jego mamy wreszcie powiem mojemu księdzu ze dostałam pączki i niech sie odczepi. ;p
Jak zwykle spędziłam wspaniałe chwile i wykorzystałam chłopaka jako masażyste. ;D Wiecie co? Plecy rano mnie bolały xD
Tygrysek po 21 odjechał ode mnie a ja poszłam lulu ;p

Spałam ok. do 9 a zresztą już nie pamiętam wiecie starość nie radość ;p
Wstałaaaaamm Ubrałaaam się ;p
Coś mnie tknęło i zrobiłam wafelki z masą krówkową lecz niestety ostatnio nie mam ochoty na słodkie .. Może to ta zima tak na mnie działa?
Zrobiłam notke o błyszczyku i ogólnie nie chciało mi sie nic..
o 15 obejrzałam moj ulubiony serial "Czerwony orzeł"
Kojarzycie może? ..

Nawet nie mam o czym pisac . Nudy, nudy i jeszcze raz nudy nie wierze że to powiem ale tęsknie za szkołą..


A wam jak minęły te dwa dni? ;)

Pozdrawiam ;**







Błyszczyk do ust Very Me Oh My Gloss

Dziś chciałambym wam przedstawić recenzje błyszczyku do ust "Very Me Oh My Gloss" z Oriflame ;) Osobiście posiadam błyszczyk w odcieniu Hottie .

Opis producenta: Kusząca owocowa słodycz i pełne blasku kolory. Twoje usta będą tak samo świetnie smakować, jak i wyglądać! 


Składniki: POLYBUTENE, OLEYL ALCOHOL, RICINUS COMMUNIS OIL, POLYETHYLENE, AROMA, HYDROGENATED CASTOR OIL, MICA, CALCIUM ALUMINUM BOROSILICATE, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, SILICA, CANOLA OIL, PROPYLPARABEN, VITIS VINIFERA, ROSA CANINA FRUIT OIL, BHT, SACCHARIN, TIN OXIDE, TOCOPHEROL



Pojemność: 10 ml


Produkcja : Made in Russia



Dostępne kolory.



Glitzy



Sweetie

Hottie



Naughty



Sporty



Funky


 Moja opinia .Błyszczyk znajduje sie w tubce którą łatwo możemy schować w plecaku lub szkolnym piórniku . Konsystencja jest przyjemna błyszczyk nie lepi sie i długo trzyma sie na ustach. Ślicznie świeci sie na ustach. Kolor jest jaśniejszy niż przedstawiony w katalogu.  Ładnie pachnie tak hmmm owocowo . A co do smaku niestety jest sztuczny i chemiczny... Pozatym jestem zadowolona z tego błyszczyka :)


Cena: koszt tego błyszczyka waha sie w cenie 9.90- 15.90 zależy w którym katalogu :)

Opakowanie
Na ustach ;)(niestety fota nie wyszła;( )










Dzien kota ;)

Dziś międzynarodowy dzień kota ;*
Okażmy dziś naszym milusińskim dużo miłości i czułości
a drapanie pod brodą i za uszkiem napewno ich ucieszy ;)

Wszystkiego naj Kociaki <3



środa, 15 lutego 2012

Sposób na mrozy -czyli ochrona dla naszej buzi ;)

W czasie mrozów pani w aptece poleciła mojej mamie (maść) Krem ochronny z witaminą A.
Był to strzał w 10 ;)













Witamina A nie tylko spełnia ważne funkcje dla naczego organizmu ma również  znaczące znaczenie dla wyglądu i zdrowia naszej skóry .

Działanie witaminy A dla naszej cery !

-zmiększa naskórek
-wygładza powierzchnie naszej skóry
- poprawia koloryt skóry
-zapewnia jej odpowiednie nawilżenie
-zwiększa zawartość kolagenu w skórze
-zmniejsza przebarwienia i plamy
-przyspiesza gojenie ran
-łagodzi podrażnienia wywołane promieniami UV
- można by pomyśleć że ta maść może ona tylko natłuścić naszą cere a tu miłe zaskoczenie witamina A ma działanie przeciwłojotokowe , przeciwzapalne oraz przeciwbakteryjne , więc możemy stosować ją bez problemu na naszą tłustą trądzikową cere ;)

*Maść tą możemy stosować kiedy wychodzimy z domu jak i jako krem nawilżający na noc,
*Maść ta także swietnie nawiliży i odżywi paznokcie jak i skórę obok nich :)
*Zapach kremu/ maści jest delikatny i przyjemny
*Dostępny w aptece
*Koszt tego cudu to ok 3 zł za tubke

Ocena 10/10 ;D

Tusz do rzęs(mascara) Avon, Color Trend, Great Lengths 7 ml.



Rzęsy pomalowane tym tuszem;p




Opakowanie ;)

Szczoteczka ;*


*Zacznę od plusów.
+ Cena , dałam za niego 9.90 zł w grudniowym katalogu ;)
+Kolor ładna czerń która podkreśla oczko
+Ładna prosta szczoteczka .
+Bez problemu rozczesuje rzęsy


*Ni to wady ni zalety
+/-Trzyma sie w miarę długo lecz po dłuższym czasie tusz zaczyna sie kruszyć
+/- na początku jest rzadki lecz z czasem  konsystencja jest idealna
*Wada
- dostępny tylko w Avon'ie


ogólna ocena 7/10 za taką cene naprawdę warto ,
wiadomo nastololaka nie ma zbytnio dużych finansów ;p

Witam ;)

jestem Daria niedługo koncze 15 lat ;)
zapraszam do czytania :)
będę pisać o wszystkim ;p