środa, 4 kwietnia 2012

Tak żyje czyli co u mnie i inne głupoty :)

Witam wszystkich dawno nic nie pisałam lecz obserwowałam bacznie wasze blogi.. W tym roku jak w żadnym brałam udział w konkursach najpierw olimpus z fizyki, potem o Janie Pawle 2 . W dodatku ciągle coś sie przeplatało m.in konkurs o wiedzy na temat euro 2012.. ;p Dziś kolejny konkurs tym razem  policyjny pt ' z odpowiedzialnością na Ty" najlepsze było to ze wczoraj sie o nim dowiedziałam :)
Wolne od jutra, całe szczęscie już mam dosyć niektórych nauczycieli.. W dodatku dziś malowaliśmy jajka na religii i ksiądz mnie pyta " Czy Łukaszek Ci pomógł?"<chodzi o mego chłopaka> wrr nie pomógl, bo nie ma skrzydeł i nie przyleciał do szkoły ;p Jeszcze do tego dobija mnie pogoda..
Dosyć tego mamrotania ;p

Pokaże wam mój ulubiony błyszczy :D

Avon, Color Trend, Rollerball Lip Gloss Sparkle (Roziskrzony błyszczyk do ust w kulce)



Od producenta ;

Połyskująca formuła, wyjątkowy aromat i wygodna forma aplikacji to gwarancja pięknych ust i smacznych pocałunków. Błyszczyk z serii Color Trend pomoże kokietować blaskiem!

Dzięki formule z połyskującymi drobinkami błyszczyk zapewni ustom roziskrzony blask. Właściwości nawilżające kosmetyku sprawią, że skóra ust będzie odpowiednio wypielęgnowane, gładka i miękka. Produkt zapewnia ustom nie tylko lśnienie, ale również otula je delikatnym kolorem. Błyszczyk przyjemnie pachnie czarną porzeczką, odświeżającą miętą, słodką brzoskwinią lub pieczonym jabłkiem. Zaletą błyszczyku w kulce jest również jego wygodna forma aplikacji.

Co ja sądze o tym produkcie :


Plusy;
-Ma w sobie drobinki brokatu które mienią się na ustach
-Śliczny zapach 
- W smaku jest bardzo słodki normalnie jak cukierek ;p
-Nie klei sie

- Wygodna aplikacja poprzez kulke
-Dobrze rozprowadza sie na ustach i nie pozostawia rzadnych grudek itp.
-Wydajny



Minusy ;
- Mógł by być bardziej trwalszy..
- Gdy zejdzie z ust czuje jakby je wysuszał..


*Błyszczyk nie zmienia zbytnio koloru ust, według mnie zachowuje sie jakby był całkowicie bezbarwny :)




Pojemność; 9 ml

Wyprodukowany w Chinach...

Koszt; To około 10 zł zależy w którym katalogu

Dostępny w Avonie


Oena 8/10


I na koniec 2 foty :)

Na ustach


Na koniec ja z kotem ;)

Pozdrawiam i całuje ;**

16 komentarzy:

  1. Masz super fajny profil =)

    Wpadnij do mnie:
    http://ddzisjestdobrze-wczorajbylozle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog, ale nie moja tematyka. Kosmetyki nie moja bajka:) Ogólnie jednak blog sprawia pozytywne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tu ładnie. :P
    Całkiem lubię sprawdzanie kosmetyków itp.
    Życzę powodzenia. Dzięki. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie lubie brokatowych błyszczyków ale ten wydaje się całkiem całkiem :)
    Zapraszam na mojego bloga http://passioninworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny kolor blyszczyka..! ale nie lubie jak wlosy sie do nich kleja..:/
    ___________________________________________

    http://all-things-with-me.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny blog, zapraszam do mnie :) http://renia1201.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przepadam za błyszczykami, wolę szminki.:) chociaż niedawno na zabawie miałam usta pomalowane błyszczykiem glazewear shine z Avonu i dosyć długo się trzymał.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny, delikatny!
    zapraszam do siebie :)
    jeśli spodoba Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie się prezentuje :)
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. na przesuszone wlosy sprawdzila sie maseczka z majonezu - sama probowalam! :) wlosy staja sie coraz bardziej gladkie, lsniace.. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki śliczny koteCek.
    Bardzo bym Cię prosiła abyś klikła w baner limonkowy szyk pomoże mi to nawiązać współpracę..Jak spodoba Ci się blog możesz go zaobserwować.

    OdpowiedzUsuń
  12. LUBIE te błyszczyki za ich smak :)

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny blog ! ; ))

    http://lovelovelaslove.blogspot.com/
    zapraszam .

    OdpowiedzUsuń
  14. daj spokoj, nie polecam nic kupowac z japan :p

    OdpowiedzUsuń