poniedziałek, 20 lutego 2012

;*

Witam wszystkich jak minął weekend?
Mi spokojnie wczoraj byłam na długim spacerku chyba z godzine :)
Aż strach pomyśleć że  to ostatni tydzień feri w dodatku nie mogę zdobyć lektury..
Byłam dziś na małych zakupach i kupiłam buty tylko za 39.99 a na początku kosztowały 79.99 nigdy bym za nie tyle nie dała bo nie jestem fanką takich butów a jednak uznałam ze buty w takim stylu są całkiem fajne . Nie mogę być wybredna do mam duże nogi i nosze rozmiar 40/41...

A wy jaki macie rozmiar swoich nóżek?

A o to moja zdobycz ;D
I jak? :)


Jeszcze mam małe pytanko Co wam sie nie podoba w moim blogu? O czym chcielibyście poczytać?

5 komentarzy:

  1. Hej. Ciekawy blog! A jeśli lubiesz czytać zapraszam do mojego bloga . Zamieszczam tam opowidanie, dopiero zaczynam , dokładnie wczoraj : )

    http://zagubiona-miedzy-zlem-a-zlem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. na górnym pasku po prawej stronie, masz projekt, wyskakuje Ci okienko z układem swojego bloga, dodajesz gadżet "zdięcie" i robisz wszystko co tam Ci każą czyli poprostu najpierw sciagasz zdiecie mojego rozdania a poźniej tam wstawiasz :)

    jak będą jeszcze jakies pytania to śmiało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super

    zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania

    http://tags-heels-bags.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam bardzo małą stopę, bo 36.
    Buty całkiem ok
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń